Itele “Afacerii Amfiteatru”. Povestea fara happy end a unui brand camuflat intr-un sifon

0
72

Alina DAMEAN (fostă MITRICĂ, 35 de ani) este unic asociat şi administrator la APA CU DUH SRL Iaşi (CUI: 30369418), o firmuliţă care vinde sifon, care are datorii de 10 ori mai mari decât cifra de afaceri. Deşi are la activ falimentul FANCY ATTITUDE SRL Iaşi (CUI: 25935537) de pe vremea când era MITRICĂ, “Alinuţa” pare că a învăţat multe de la soţul Florin DAMEAN (41 de ani), un băiat bun din Galaţi, cu două falimente în portofoliu (unul zemos tare, cu 500.000 euro datorie către BRD) şi cu referinţe extraordinare pe portalul instanţelor de judecată – cum ar fi aceasta de AICI.
AMFITEATRU este o marcă de apă minerală produsă/îmbuteliată cândva la Iaşi de către AQUA MOLD TRADING SRL (CUI: 4488738), societate aflată în faliment de mai multă vreme. Despre această apă a tot circulat legenda că s-a vândut în cantităţi de câteva ori mai mari faţă de debitul izvorului! Prin vara anului 2015, societatea APA CU DUH SRL a prezentat o ofertă falitei pentru achiziţionarea directă (fără licitaţie) a mărcilor deţinute de aceasta: AQUA MAGNA, YELL, AMFIFRESH, AMFITEATRU şi AMFITEATRU 2. Cu o generozitate demnă de Cartea Recordurilor, firma Alinei DAMEAN a oferit 1.500 lei (inclusiv TVA – plata integrală, nu în rate!). Nerecunoscători, creditorii AQUA MOLD TRADING SRL au refuzat oferta.
Rănită în orgoliul propriu, Alina DAMEAN a depus la OSIM (pe 24 august 2015) cerere de înregistrare a mărcii combinate “AMFITEATRU – apă minerală naturală“. Acest prim demers al Alinei DAMEAN nu s-a finalizat cu succes (nu ştiu exact de ce, dar pe vremea aceea OSIM refuza din proprie iniţiativă cererile care vizau mărci deja deţinute), dar asta nu a clintint-o de pe poziţie. În mai 2016, când OSIM nu mai avea dreptul de a se opune tentativelor de furt, fosta domnişoară MITRICĂ recidivează, dar de această dată cere înregistrarea mărcii verbale AMFITEATRU, tot pe clasa 32 – Ape minerale şi carbogazoase şi alte băuturi nealcoolice; băuturi din fructe şi sucuri de fructe. Probabil că, între timp, s-a prins şi ea că nu poţi să vinzi un sifon dubios cu titulatura de “apă minerală naturală”.
Lichidatorul de la AQUA MOLD TRADING SRL nu s-a deranjat să depună opoziţie, aşa că cererea a fost admisă. De obicei, termenul de admitere pentru o mărcă este de 6 luni, ceea ce înseamnă că decizia OSIM a fost pronunţată pe la finalul anului 2016. Marca încă nu a fost publicată în BOPI (Buletinul Oficial de Proprietate Industrială), dar asta se poate întâmpla chiar luna aceasta, dacă “Alinuţa” achită taxa aferentă, de 50 de euro.

sursa: Supervizor

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

30 + = 31