Management sub cota de avarie la Aeroportul Iasi. Date umflate despre traficul de pasageri

0
64

Managerul interimar al Aeroportului Iasi face tot posibilul sa isi mentina pozitia, chiar cu riscul de a arunca pe piata niste informatii trunchiate. In ciuda faptului ca este arhicunoscut faptul ca traficul de pasageri a scazut la Aeroportul Iasi in ultimele luni, fata de perioada anterioara a anului trecut, Monica Nichitus, directorul provizoriu a acestui obiectiv sustine ca „Aeroportul Iasi isi continua trendul ascendent in ceea ce priveste traficul de pasageri, inregistrand o noua crestere a numarului de calatori imbarcati si debarcati in primul trimestru al acestui an”.
Ultimele cifre de trafic inregistrate la Aeroportul Iasi sunt optimiste, iar din aceasta perspectiva avem convingerea ca ne vom mentine in topul aeroporturilor regionale din tara. Prin flux crescut de pasageri intelegem o mobilitate din ce in ce mai mare a oamenilor, ceea ce oriunde in lume se reflecta in dezvoltarea locala. Asa cum se stie deja, in luna iulie a acestui an, odata cu extinderea bazei Wizz Air la Iasi, vor fi introduse cinci rute noi spre Malmo, Billund, Eindhoven, Dortmund si Salonic, in timp ce alte zboruri existente (spre Paris si Bruxelles) vor fi operate de doua companii, ceea ce inseamna mai multe posibilitati de zbor si, deci, mai multi pasageri pe aeroportul nostru. In plus, tot din aceasta vara, va creste frecventa pe saptamana pentru anumite rute externe si vor fi introduse mai multe curse charter pentru diverse destinatii de vacanta in Grecia si Turcia, care s-au bucurat de un grad de incarcare foarte ridicat in anii trecuti. Mai mult decat atat, purtam discutii cu alti operatori de zbor care s-au aratat interesati sa investeasca la Iasi, si in paralel continuam demersurile privind extinderea retelei de rute existente, astfel incat sa putem asigura o conectivitate mai mare cu noi orase. Extrem de importanta pentru strategia de dezvoltare a portofoliului de rute este crearea unei legaturi directe cu un hub aerian care asigura zboruri intercontinentale si care ar putea atrage la Iasi mai multi calatori. In acest moment, Aeroportul Iasi este aeroportul regional al Moldovei, fiind principalul pol de conexiune aeriana din intreaga regiune, conformandu-se intru totul standardelor de siguranta si securitate aeroportuara, si exigentelor pasagerilor, prin imbunatatirea constanta a serviciilor destinate acestora”, a declarat Monica Nichitus, Directorul General Provizoriu al Aeroportului International Iasi. Baliverne de om disperat dupa functii, neacoperite de nicio situatie concreta, verificabila.

 

Pe Aeroportul Iasi opereaza, in prezent, patru companii aeriene. Numarul total al rutelor deservite a ajuns la 22, din care 19 sunt internationale.
TAROM: Londra (Luton), Tel Aviv, Timisoara si Bucuresti

BLUE AIR: Paris (Beauvais), Londra (Luton), Roma (Fiumicino), Barcelona, Bruxelles, Koln (Bonn), Munchen, Milano (Bergamo), Bucuresti si Oradea (via Bucuresti)

WIZZ AIR: Milano (Bergamo), Roma (Ciampino), Venetia (Treviso), Catania, Bologna, Londra (Luton), Larnaca, Tel Aviv, Dortmund (din 7 iulie 2018), Malmo (din 7 iulie 2018), Salonic (din 7 mai 2018), Paris-Beauvais (din 7 iulie 2018), Bruxelles-Charleroi (din 8 iulie 2018), Billund (din 8 iulie 2018) si Eindhoven (din 9 iulie 2018)

AUSTRIAN AIRLINES: Viena.
Marius GAVRILESCU

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

45 − = 35