Economic

E.ON Energie România suspendă activitatea magazinelor E.ON începând de luni, 23 martie

By Redacția

March 20, 2020

Clienții EON vor trebui să folosească canalele de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni. De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau servicii, până la plata facturii, clienții pot rezolva totul fără să mai iasă din casă, prin intermediul E.ON Myline. Call Center-ul poate fi apelat la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366.

E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți) începând de luni, 23 martie a.c.

Pentru a ramane in contact cu clientii, EON a pus la dispozitia acestora mai multe canalele de comunicare alternative:

Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.

Marius GAVRILESCU