Monden

Imagini incendiare de pe yahtul de 8 milioane. Cea mai pasionala relatie mondena a momentului, fara perdea

By Redacția

October 21, 2017

Madalina Ghenea  face furori cu o noua relatie amoroasa pe care o are cu Matei Stratan, fiul milionarului iesean, Dan Stratan, a carui avere este estimata la 300 milioane euro.

Relatia acestora a inceput sa fie cunoscuta in vara anului trecut, Madalina lasand sa se vada nu numai sentimentul patimas ce o uneste de Matei, ci chiar senzualitatea ravasitoare si erotismul multor clipe petrecute in cuplu, de la mesele romantice pe plaje exotice, baile inspumate pe malul oceanului, sau plimbarile cu yahtul familiei Stratan.

Cei doi si-au petrecut recent vacanta pe iahtul pe care Dan Stratan il are in Grecia. Acesta se numeste “Madiz”, a fost construit in anul 1902, a fost cumparat in 2007 cu suma de 7,8 milioane de euro si a fost transformat in mod spectaculos.

Daca despre Madalina Ghenea (28 ani) frumoasa romanca al carei trup si senzualitate i-au adus celebritatea, s-au scris mii de articole, care mai de care mai elogioase, despre Matei Stratan se cunosc mai putine lucruri. Matei Stratan (30 de ani), supranumit în cercurile mondene “Mr. Cash” este mostenitorul unui imperiu de 300 milioane €, proprietăţi în Londra, Toscana (Italia), Iaşi,  Bucureşti, un parc auto impresionant, cu maşini de 200.000 € bucata, dar şi un iaht cu valoare istorică, ancorat în Grecia.

Celebrul yaht in care s-au consumat multe dintre momentele relatiei hot dintre Madalina Ghenea si Matei Stratan, a fost cumparat de milionarul iesean cu aproximativ 8 milioane de euro, dispune de sala de conferinte, un dormitor si un restaurant de lux.

Printre bijuteriile coroanei Stratan se numara si un palat situate pe b-dul Dacia din Bucureşti, evaluat la 10 milioane de euro. Imobilul e încadrat de alte două, la fel de impozante, pe post de anexe, iar interioarele sunt mobilate cu mult bun gust, cu mobilier de epocă. Neoficial, vila este evaluată la 10 milioane €, cu mult mai mult decât vila din Toscana, care ar costa “doar” 7 milioane €. Astfel, dacă e să ne raportăm strict la numărul zerourilor din conturi, Matei Stratan îi bate la fundul gol pe foştii iubiţi ai Mădălinei, actorii Leonardo diCaprio (245 milioane $), Gerard Butler (30 de milioane $), Michael Fassbender (30 milioane $), Adrien Brody (10 milioane $) şi designerul german Philipp Plein (100 milioane €).

“Socrul” cu un cont de 300 de milioane de euro

Milionarul Dan Stratan provine dintr-o familie cunoscută în Iaşi. Mama sa, Elena Stratan, e medic ginecolog şi deţine una dintre cele mai vechi clinici de ginecologie din Iaşi. Tatăl, Iulian, a lucrat ani de zile ca şef al Clinicii de Anestezie şi Terapie Intensivă de la Spitalul de Urgenţă “Sf. Spiridon”. Conform adevarul.ro, Dan Stratan a absolvit şi el Facultatea de Medicină, dar nu a profesat niciodată.

Imediat după Revoluţie, la 26 de ani, a deschis împreună cu mama sa mai multe firme prin care vindea tot felul de mărfuri, de la alimente, băutură şi ţigări până la electrocasnice. După câţiva ani, în 1996, Dan Stratan a fost remarcat de Sorin Ovidiu Vîntu, relaţia cu fostul cap al FNI aducându-i multe dintre beneficiile şi relaţiile de care se bucură astăzi. Declanşarea scandalului FNI, în 2000, a coincis cu numirea lui Dan Stratan în funcţia de preşedinte al Gelsor.

În vara anului 2014 la ceremonia de învestitură a noului ministru al Transporturilor, președintele României îl acuza direct pe Dan Stratan de corupție: “Aş vrea să vă atenţionez că mergeţi într-un minister cu probleme. Acolo ar trebui să fiţi atent în mod deosebit la premisele de contractare a autostrăzii Comarnic-Braşov. Din informaţiile mele, deja s-au produs acte de corupţie. De asemenea, s-au contractat studii de fezabilitate de circa 50 de milioane de euro care nu vor mai fi valabile cea mai mare parte din ele în doi ani, dar s-au găsit nişte firme cărora să li se facă cadouri”, a spus președintele Traian Băsescu. „Printre firmele de consultanţă ce au prins contracte cu CNADR expres pentru întocmirea studiilor de fezabilitate necesare unor autostrăzi (cele bănuite de corupţie de către preşedintele ţării) se află mai multe societăţi din siajul lui Dan Stratan, cea mai vizibilă fiind Romcapital Invest”.

Dan Stratan a renunțat să consulte pacienți și s-a orientat în a consulta statul român în proiectarea de autostrăzi după ce a supt de la instituții publice din România contracte de consultanță pe aproape orice domeniu: CFR, privatizare, cercetare, finanțe, asfaltare, management etc ce i-au umplut buzunarele până a ajuns la o avere estimată la 300 milioane de EURO.

Numele lui a ieșit la iveală recent, odată cu dezastrul de pe autostrada electorală a lui Victor Ponta, Sibiu-Orăștie, surpată la nici un an de la inaugurare.

Dan Stratan controlează compania de proiectare Tecnic Consulting Engineering România SRL care a realizat proiectarea porțiunii de autostradă cu probleme dintre Sibiu și Orăștie.

Radu SEICARU