Economic

Magazinul E.ON din Iași și-a suspendat interacțiunea directă cu clienții

By Redacția

October 14, 2020

Ca alternativă la vizita înmagazinul E.ON, clienții se pot informa și pot efectua operațiuni prin intermediul Call Center-ului, disponibil la 0800 800 900 sau 0800 800 366, prin Live Chat și pe eon.ro. Transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau alte servicii, inclusiv plata facturii se pot face și din contul personal  E.ON Myline

Din dorința de a proteja clienții și angajații, activitatea de relații cu clienții din municipiul Iași se desfășoară online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline.

Astfel, magazinul E.ON din Iași și-a suspendat temporar activitatea față-în-față cu clienții, angajatii EON preluând  în continuare solicitări doar în sistem digital. Toate operațiunile efectuate în magazinul E.ON din Iași se realizează în continuare prin celelalte canale de comunicare puse la dispoziția clienților: