În acest an, ansamblul Palas își invită clienții să se bucure de un Paște în familie, cu gust de ciocolată. Pentru că dulciurile sunt marea pasiune a copiilor, clienții Palas vor avea șansa să câștige o excursie cu familia în cel mai „delicios” loc din Marea Britanie, la Cadbury World. Alte 3.000 de premii sunt pregătite să ofere bucurie de sărbători.
Ce poate fi mai plăcut pentru prichindei decât o vizită la fabrica de ciocolată? Și nu oricare, ci la faimoasa Cadbury World, din Birmingham. Acesta este marele premiu al campaniei „Easter in ChocoLand” organizată de ansamblul Palas în perioada 23 martie – 7 aprilie 2018. Toți cei care cumpără în valoare de minimum 150 de lei din magazinele preferate din Palas Mall se pot înscrie în competiția pentru excursia dulce, în baza bonurilor fiscale, la centrul de premiere special amenajat în zona Guess. Zilnic, primii 190 de participanți vor primi cadouri instant: cozonaci, sticle de vin, vouchere pentru cumpărături, produse cosmetice sau băuturi răcoritoare.
În plus, anul acesta, Iepurașul de Paște va oferi unui client un cadou cât se poate de dulce. Marele câștigător va fi desemnat pe 7 aprilie, prin tragere la sorți, și va câștiga o vacanță cu familia la faimoasa fabrică de ciocolată Cadbury World, din Birmingham, Marea Britanie. Este locul ideal în care toți copiii visează să ajungă, pentru că pot descoperi istoria ciocolatei, dar se pot delecta și cu numeroasele sortimente de bunătăți. În plus, vor putea vedea cum se face ciocolata și ce utilaje sunt folosite, direct în fabrica familiei Cadbury, din satul Bournville, cu o tradiție de peste 28 de ani. Vacanța oferită de ansamblul Palas este pentru trei persoane, pe durata a cinci zile, incluzând și biletele de intrare la Cadbury World. Valoarea premiului este de 2.000 de euro.
Aida POPA