Deschidere

Veolia Energie Iasi- cheia succesului pentru un management de calitate in termoficare. Incasari triple fata de perioada defunctului CET

By Redacția

March 27, 2017

Calitatea managementului Veolia Energie Iaşi este demonstrată prin noi date statistice. Astfel, operatorul privat de energie termică înregistrează încasări de trei ori mai mari decât cele din contabilitatea de acum patru ani a CET SA. Veolia a reuşit să încaseze 96% dintre facturile emise, spre deosebire gradul de încasare de 35% din perioada în care activitatea de termoficare din Iaşi era coordonată de CET SA.

De altfel, graţie ofertei Veolia, ieşenii au reînceput să-şi recapete încredere în sistemul centralizat de termoficare, portofoliul de clienţi crescând cu echivalentul a 3.300 de apartamente.

Racordările au vizat clienți noi sau chiar rebranșări – clienți noi care au fost nemulțumiți în trecut de sistemul de termoficare și, după ce serviciile au fost îmbunătățite, au revenit”, au explicat reprezentanții Veolia Energie Iasi.

Randamentul de excepţie înregistrat în privinţa încasării facturilor la nivelul anului 2016 este, fără îndoială, expresia unui management performant la nivelul Veolia. În spatele acestei performanţe se află o acţiune concentrată de recuperare a datoriilor cu vechime mare, întreprinsă în perioada iulie – decembrie 2016. Echipe mixte formate dintr-un agent comercial şi angajat din financiar sau producţie au mers din uşă în uşă pentru a discuta cu clienţii despre posibilităţile de plată ale datoriilor acumulate de-a lungul anilor. Prin această acțiune, s-au încasat 3,3 milioane de lei – 30% din suma totală avută în vedere la începutul acțiunii și s-au securizat alte 2,6 milioane de lei prin eșalonare – încă 20 % din suma totală inițială. Suplimentar, această acțiune ne-a permis să deschidem oficial sezonul de încălzire la un număr de apartamente mai mare cu 1.000 față de sezonul anterior.

Cheia succesului de recuperare a datoriilor stă, în principal, în eficienţa comunicării de care Veolia a dat dovadă în ultimii ani. Acordând o atenţie sporită fiecărei probleme ridicate de clienţi, operatorul de termoficare a reuşit să creeze un mediu propice dialogului, cu rezultate financiare pozitive. În 2016, ieşenii au trimis 2.971 de scrisori către Veolia Energie Iaşi, iar 5.700 dintre aceştia s-au deplasat personal la sediul firmei pentru a afla detalii, alţi 1.000 folosind mediul virtual ca mijloc de comunicare.

La centrul de apel non stop – 0 800 800 123 am primit aproape 13.000 de apeluri, cu timp mediu de preluare de 5 secunde. Au existat peste 8.800 de vizite în teren ale angajaților noștri. Per total, în 2016 am avut peste 31.500 de interacțiuni cu ieșenii, fără a socoti cele avute pe contul de Facebook”, au precizat reprezentanții Veolia Energie Iași.

Marius GAVRILESCU