Pirații din taximetrie continua sa facă legea la Aeroportul Iași. Speculanti din Iasi si Moldova au pus bazele unei retele de transport la negru in zona aerogarii

0
67

Foamea de bani a unor lepre din taximetrie face culoar liber unor fime precum Uber sau Bolt. Deserviciul pe care acesti speculanti il aduc firmelor de taximetrie, nu il aduce nici inflatia si nici aparitia celor doua alternatie civilizate de transport. Bataia de joc la care sunt supusi calatorii care ajung in aerogara ieseana, de catre speculantii din mafia galbena, nu a putut fi stopata de vorbele goale ale administratiei aerogarii iesene care anuntau in urma cu nici 2 luni de zile un set de masuri mentite a curata zona de taximetrie de fomistii care refuza curse inspre Iasi.
Ieri seara la ora asta am aterizat la Aeroportul din IASI. Taxiurile, 3 la numar, au refuzat un traseu de 6 /7 km distanta. Intre timp erau 2 microbuze cu numere de Moldova, parcate in fata terminalului 3, care racolau persoane pt a pleca in Moldova. Domnul director al Aeroportului din Iasi care a promis un transport corect cu taximetrele, de la Aeroport spre alte destinatii, indiferent de distanta -au statut de transport public daca nu gresesc, are ceva de spus?”, se intreaba retoric ieseanul Dinu Hodoroaba.
Atat acest iesean cat si altii care s-au aflat in aceeasi situatie, recomanda solicitarea unui taximetru prin dispecerat, a unei masini de la Uber sau Bolt, ori deplasarea spre oras, in masura graficului de transport, cu autobuzul 50 al CTP Iasi.
Probabil se vrea o mafie a taxi-urilor pe modelul București. Evit tot mai mult taxi-urile galbene, și calitatea oamenilor e diferită”, a spus George.
“La taxiurile de la aeroport ar merge un sistem automat de atribuire a curselor ca la Uber/bolt … daca taxiul refuza 2-3 curse se duce la coada sau elibereaza locul celui din spate”, este de parere un alt iesean.
“Uber , Bolt aia vor sa faca bani ! Nu mai luati parliti de taximetristi evazionisti “, indeamna si Ionel Gavril.
Faceti reclamatie. Reclamati acele companii care v-au refuzat,conducerea aeroportului si poate e si o alta autoritate competenta care poate lua masuri mai drastice”, sutine Alexandra Raluca
“Compania nu are nicio vina sunt doar șoferi angajați care fac cum vor ei taximetrie vezi și la gara lepre care agață clienți
”, este de parere Mihai Dagos.
Din păcate, asta e starea de fapt. Fac târguiala cu tine la aeroport și te refuza daca nu le convine cursa. In plus ii urmăresc pe cei care vorbesc în alta limbă că să ii ardă…și mai aruncă cu rahat in Bolt sau Uber deși șoferii acestor platforme se comporta ireproșabil”, sustine Alin-Florin Tomescu
Domnu director a pus taxa 300 lei pe stationatul taxiurilor in vederea preluarii clientilor . Ghiciti cine stau, fix aceleasi lepre care stateau si faceau preturi pe curse, refuzau clienti zi si noapte! Inclin sa cred ca a luat “dreptul” sa promoveze ride-sharing-ul desi e mult mai comod si sigur sa iei un taxi, multi clienti intreaba unde sunt taxiurile din fata aeroportului revoltati! Faceau pret primele “lepre” mergeau mai in spate si mergeau corect pe aparat cu baietii care isi vedeau de treaba si faceau un ban cinstit din taximetrie. Acum e evolutie?! Rusine conducerii aeroportuale ca nu stie sa gestioneze corect treaba transportului in regim taxi, si pe langa mai percep si o taxa abuziva de 300 de lei ca sa astepti clientii in fata aeroportului desi apartine consiliului judetean Iasi, in care noi platim loc de parcare si impozit pentru a ne exercita dreptul de lucru! Rusine! “, sustine Agape Cristi.
Reamintim faptul ca in luna inuarie 2022, urma numeroaselor reclamații primite privind conduita șoferilor de taxi de la Aeroportul Internațional Iași, conducerea acestuia a întrunit Consiliul de Administrație pentru a aproba o serie de obligații. Astfel, taximetriștii ar trebui să dețină sistem de plată POS, să aibă o ținută adecvată și să ia clienții în ordinea în care se prezintă.
Cei care refuză o cursa pe motiv că este prea scurtă, își vor pierde accesul la Aeroport.
Totodata, pentru a se asigura că în parcarea de la Aeroport sunt doar șoferii care au primit aprobare, agenții de pază, jandarmii și polițiștii de la Transporturi ar trebui sa se ocupe de monitorizare. Din cate se pare, Aeroportul Iasi functioneaza in zona lui Papura Voda.
Marius GAVRILESCU

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

− 6 = 1