Showroomul „Barrier Test Mobil” poposeste la Palatul Culturii din Iasi in perioada 18 – 20 august

0
50

. Brandul de tâmplărie termo-izolantă BARRIER® a dezvoltat proiectul Barrier Test Mobil, prima experiență de VR din România. Într-un Showroom Mobil Interactiv de 20 de metri pătrați, persoanele interesate vor putea interacționa cu produsele BARRIER și, în același timp, vor putea participa la o experiență virtuală 3D în interiorul unui camion special amenajat.

Showroomul BARRIER TEST MOBIL poposește în fața Palatului Culturii din Iași în perioada 18-20 august. Echipa BARRIER așteaptă consumatorii cu giveaways și premii constând în 5 city break-uri la Berlin. Regulamentul concursului și detaliile de participare se găsesc pe website-ul www.barrier.ro/testmobil.

BARRIER este soluția optimă pentru proiecte personalizate variate de tâmplarie termoizolantă care acoperă toate nevoile casei. Pentru că este un brand inovator, BARRIER aduce în premieră în România primul showroom mobil și vă invităm să testați produsele noastre de top printr-o experiență virtuală inedită. Vom oferi participanților ochelari de realitate virtuală și îi vom invita să descarce aplicația Barrier Test Mobil de pe Google Play sau AppStore, pentru a putea trăi experiența Barrier și acasă. O echipă de 200 persoane va parcurge peste 2.930 de km în 5 luni pentru a fi mai aproape de clienți, pentru a vedea ce își doresc și pentru a le facilita interacțiunea cu produsele noastre. Le mulțumim partenerilor de la Discovery și Top Booking și celor de la Kaufland pentru găzduire”, spune Adrian Gârmăcea, Director General Electric Plus, deținătorul brandului BARRIER.

BARRIER® a investit peste 150.000 de euro în această campanie. Proiectul desfășurat în parteneriat cu Discovery și Top Booking a început în Cluj pe data de 26 mai și se va derula în 16 orașe din întreaga țară (Cluj, Sibiu, Brașov, Ploiești, Mangalia, Constanța, Tulcea, Galați, Focșani, Tecuci, Bacău, Iași, Rădăuți, Câmpulung Moldovenesc, Baia Mare, Timișoara), în perioada 26 mai – 17 septembrie 2017. În fiecare oraș, showroom-ul mobil va poposi timp de trei zile, de vineri până duminică, 10 ore în fiecare zi. În cadrul proiectului vor fi oferite peste 700 de premii.

În Iași, BARRIER este prezent din anul 2015, și are un showroom în Str. Sfântul Lazăr nr. 39.

Electric Plus, liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, a înregistrat o cifră de afaceri de 23.1 milioane de euro în anul 2016, brandul său BARRIER fiind în creștere cu 36% față de 2015. Compania a făcutîn 2016 investiții de aproximativ 1.100.000 de euro, iar în 2017, compania își propune să demareze o investiție într-o nouă capacitate de producție, estimată la aproximativ 10 milioane de Euro.

Despre BARRIER

În prezent, compania Electric Plus deține cele mai moderne linii de fabricație din industria de tâmplărie PVC. Divizia de tâmplărie PVC a fost înființată în anul 2003 și produce ferestre și uși din PVC, sub numele -de BARRIER. Ferestrele BARRIER sunt produse în fabrica din Bacău cu ajutorul a peste 600 de angajați, fiind renumite atât în România, cât și în partea de est a Europei. BARRIER deține cel mai modern complex de producție de ferestre și uși din România și asigură toată gama de produse pentru tâmplărie PVC, de la producția de ferestre și uși, la sticlă termoizolantă, foliere profile, curbare profile, precum și uși secționale rezidențiale și industriale și rulouri.

Marius GAVRILESCU

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

8 + 2 =