Comisie specială pentru actualizarea Planului Urbanistic General

0
82

Mihai Chirica,  viceprimarul cu atribuții de primar, a emis o dispoziție care stabilește colectivul de coordonare a activităților necesare actualizării documentațiilor proiectului Planului Ubanistic General. Din comisie fac parte atât arhitecți și specialiști în urbanism din cadrul Primăriei Municipiului Iași, dar și reprezentați ai Direcției Tehnice și de Investiții, respectiv din partea executivului Primăriei și are următoarea componență: Gabriel Surdu (viceprimar), Daniel Mătăsaru (consilier municipal cu atribuții de viceprimar), Dumitru Tomorug (director general Direcția Tehnică și de Investiții), Adrian Cuperman (Serviciul Investiții), Ana Maria Târziu (șef Serviciu Urbanism), Mihaela Alupoaie (Serviciu Urbanism), Ana Maria Vârlan (Serviciu Urbanism), Carla Olariu (Serviciu Urbanism) și Paula Fânaru (Șef Serviciu GIS-Cadastru).

Colectivul va fi coordonat direct de către Mihai Chirica. Colectivul creat are drept misiune pregătirea tuturor documentațiilor necesare pentru realizarea ultimelor etape a proiectului Planului Urbanistic General al municipiului Iași. Această comisie va lucra direct cu echipele de arhitecți care se vor implica în finalizarea PUG-ului orașului, respectiv colectivul creat la nivelul Ordinului Arhitecților Iași. Voi coordona personal toate aceste etape și voi informa periodic atât Consiliul Local Municipal, cât și ieșenii, prin Mass-media, despre stadiul lucrărilor. Vom face tot ceea ce ne stă în putință, alături de echipele de arhitecți și urbaniști care vor veni alături de municipalitate, ca viitorul PUG al Iașului să ajungă în dezbaterea plenului Consiliului Local Municipal în luna decembrie a acestui an, așa cum am afirmat la ultima ședință de plen”, a afirmat edilul.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here