Crestere cu 32% a numarului de clienti la aeroportul unde cursele sunt anulate iar pasagerii raman blocati in aeroport

0
88

Statistic, în luna martie, 24 100 de pasageri au optat pentru serviciile Aeroportului Internațional Iași, cu 41% mai mult decât perioada similară a anului anterior. Astfel, în primul trimestru, datele indică o creștere de 32%, ceea ce înseamnă 67 775 de pasageri.
Creșterea numărului de pasageri care au tranzitat aerogara ieșeană reprezintă o consecință firească a îmbunătățirii serviciilor pe care Aeroportul Internațional Iași le oferă pasagerilor și, îndeosebi companiilor aeriene partenere. Regional, Aeroportul Iași are cel mai ridicat nivel de dezvoltare la nivelul dotărilor și echipamentelor, devenind, într-un timp relativ scurt cel mai important aeroport din zona Moldovei. Se lucrează intens pentru ca ieșenii, precum și ceilalți pasageri din regiunea Moldovei, să beneficieze de un aeroport la standarde europene, care să permită operarea unui număr cât mai mare de pasageri și care să ofere companiilor aeriene încrederea de care au nevoie pentru deschiderea de noi rute pentru care există solicitări”, a declarat Marius Bodea, președinte al Consiliului de Administrație al Aeroportului Iași.
În prezent, de pe Aeroportul Internațional Iași operează trei companii aeriene: TAROM, Austrian Airline și WIZZ Air ce oferă pasagerilor servicii de transport aerian către București (Otopeni), Roma, Bologna, Torino, Milano (Bergamo), Veneția (Treviso), Viena, Tel Aviv și Londra.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here