E.ON isi inchide caseriile online de la Iasi, timp de o săptămână

0
55

Pentru efectuarea unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienţi E.ON, canal de comunicare comercial, care poate fi accesat telefonic la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900 sau prin e-mail de către consumatorii de gaze naturale şi energie electrică, va fi indisponibil incepand cu seara zilei de marţi, 29 noiembrie pană luni, 5 decembrie a.c. Astfel, clienţii E.ON nu vor putea accesa In această perioadă informaţii de natură comercială privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau detalii legate de componenţa soldului privind obligaţiile de plată şi alte informaţii utile şi nu vor putea să incheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale. Totodată, platforma E.ON Myline nu va fi funcţională in această perioadă, cu excepţia operaţiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.
Centrele de Relaţii Clienţi E.ON vor fi închise în 30 noiembrie şi 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând apoi să funcţioneze cu program normal în data de 2 decembrie, în intervalul 8:00-16:00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor fi preluate solicitări de la clienţi, fără a fi efectuate operaţiuni în sistem. Începând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcţionale.
Dispeceratul de urgenţă va funcţiona non – stop
Astfel, in cazul in care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă la unul dintre numerele de telefon: 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) sau 0265.200.928( număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie). “Rugăm clienţii să apeleze dispeceratul de urgenţă exclusiv pentru situaţii de natură tehnică care necesită intervenţia echipelor şi nu pentru obţinerea de informaţii de natură comercială intrucat dispecerii nu deţin astfel de informaţii şi totodată se poate pierde timp extrem de preţios in cazul apariţiei unor situaţii grave care ar putea fi sesizate in acest timp” a precizat oficialii EON Energie.
Radu SEICARU

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

− 5 = 1