Magazinul E.ON din Iași și-a suspendat interacțiunea directă cu clienții

0
92

Ca alternativă la vizita înmagazinul E.ON, clienții se pot informa și pot efectua operațiuni prin intermediul Call Center-ului, disponibil la 0800 800 900 sau 0800 800 366, prin Live Chat și pe eon.ro. Transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau alte servicii, inclusiv plata facturii se pot face și din contul personal  E.ON Myline

Din dorința de a proteja clienții și angajații, activitatea de relații cu clienții din municipiul Iași se desfășoară online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline.

Astfel, magazinul E.ON din Iași și-a suspendat temporar activitatea față-în-față cu clienții, angajatii EON preluând  în continuare solicitări doar în sistem digital. Toate operațiunile efectuate în magazinul E.ON din Iași se realizează în continuare prin celelalte canale de comunicare puse la dispoziția clienților: 

  • apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz și electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
  • prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau direct din contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
  • prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România. (M.G.)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here