Marci de tot rasul inregistrate la OSIM

0
62

Atunci cand vine vorba sa-si promoveze si protejeze business-ul, oamenii de afaceri romani dau dovada de o imaginatie iesita din comun. De la marci precum „Bugetarii Veseli” si „Poarta Raiului”, la „Targul de purici” si „Al 9-lea cer”, denumirile de marca inregistrate in acest an la OSIM pot fi incadrate fara probleme intr-o adevarata culegere umoristica, relatează National.
Competitia din economia romaneasca are, cateodata, accente amuzante. Potrivit expertilor KeysFin, dovada se afla in “Buletinul oficial de proprietate industriala, sectiunea Marci si Indicatii geografice”, publicat de Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM).

Invocarea celor sfinte

Astfel, avem oameni de afaceri care s-au gandit sa-si asigure inca din start protectia divina. Asa au aparut marcile: „La Poarta Raiului”, „Al 9-lea Cer”, „Descantecul saptamanii”, „Focul sacru”, dar si “Fuga de Strigoi” sau “Noua Ordine Vibrationala”. Aceasta din urma este o marca din domeniul educatiei/cercetarii, inregistrata in luna martie 2015.

Umor involuntar cu alimente

Cum in Romania comertul este la putere, iar mancarea este cel mai bine vandut produs, cele mai multe marci traznite incearca sa promoveze calitatile unice ale ofertei lor. Dovada stau marcile „Mama mea gateste mai bine” si „Zdravan moldovenesc, crescut de la pamant, pui moldovean, crescut agale in 61 de zile si oleaca”. Avem si marci ceva mai „serioase”, precum “Ospatul zeilor”, „Eden Juice” si „Scoala legumelor”. Si cum o mancare buna merge cu o bautura pe masura, anul acesta s-au inregistrat marcile „Spritificator”, „Placeri racoritoare” si „Dracoola”.

Soacra, marca muzicala

Cum romanii stiu sa si petreaca, exista si cereri de intregistrare de marci pentru nunti, botezuri si cumetrii. Printre acestea se numara „Muzica la nunta” (inregistrata in Maramures), „Prinde-te-n dansul vietii”, „O marit pe mama soacra” sau „Drink party sleep repeat”.

Scule si preturi

Trecand in cu totul alt registru, ajungem „La temelia zilei de maine” alaturi de „Specialisti in imbinari armonioase” care lucreaza, bineinteles, cu „Scule Serioase”. Business-ul este „Produs in tara lui Stefan cel Mare”, in “Men’s cave”, dar si in „Vestul salbatic” (inregistrata in Suceava). Atenti la preturi, oamenii de afaceri s-au intrecut sa inregistreze marci pe masura: „Revolutia preturilor”, „Pret inegalabil”, „Cu ochii-n pret”, „Noaptea reducerilor”, „Devoratorii de preturi” (Flanco), „Black Friday in fiecare zi” (Orange). In consecinta, „Norocul iti bate la usa” si poti face parte chiar dintre „Bugetarii veseli” , in caz ca „No te preocupes” si traiesti in „Zona libera de indiferenta”.

Exclusivitate pentru „Te iubesc”

„La temelia zilei de maine”, oamenii de afaceri au abordat, cu incredere, si latura sentimentala a business-ului, dovada ca au inregistrat marci care exprima o adevarata filozofie de viata: de la clasicul „Te iubesc”, marca exclusiva ce apartine unei firme din Timis la „Te iubesc SOFT & FRUITY limited edition Rosu demidulce” sau „Pupicul de noapte buna”. Avem si marci mai indraznete, precum „Lingerie show party”, „Miss Tanga Black Sea” si „Miss Bikini Fitness & Culturism”, asta pentru ca „Romancele sunt frumoase” (tot o marca inregistrata).

Sanatate marcata

Avem in domeniul sanatatii „Prof. dr. Marioara Godeanu extract purificat de rasina Mumie cu castan”, „Doctor in frumusete” , „Abil cu durerea” si „Serviciu cu suflet”. Astfel de servicii te pot duce, bineinteles, spre „O viata fericita”. Iar daca toate astea nu te ajuta, atunci „Invata sa zbori”, pentru ca viata atarna de „Ata paianjenului”.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here