Parteneri falsi la un eveniment caritabil organizat de Fundatia Bethany

0
53

Lipsa de profesionalism a actualei echipe a Fundatiei Bethany a lasat sa se strecoare unele informatii false in desfasuratorul evenimentului caritabil anual – Balul de la Castel. Astfel, la rubrica “Parteneri media”, PR-ul fundatiei, Laura Barliba, a scapat numele unui Birou de arhitectura din Constanta, “Kartezian”, al unui magazin de fashion care nu a avut nici o implicare in promovarea evenimentului – “Marie Claire”, al unui site de reclame din Belfast – “Spot on TV”, sau al agentiei de publicitate “Happy Media”. Daca Primaria Iasi reuseste an de an, inegalabila performanta de a compune cel mai nedigerabil ghiveci de evenimente in cadrul marilor manifestari publice prin intermediul carora un grup de angajati sifoneaza banul public, fara sa se adresese unui public tinta sau sa atinga macar tangential specificul manifestarii, “specialistii” Bethany reusesc, prin confuzii inacceptabile, ignoranta ori marketing mincinos, sa isi promoveze evenimentele prin asocieri cu unele site-uri atrase artificial sau din afara pietei media. Asteptam ca la a V-a editie a Balului de la Castel sa gasim la rubrica parteneri media, pe langa consacratele reviste Urzica, Era Socialista, Lumea, Stiinta si Tehnica, Cutezatorii, Paris Match, Pif et Hercule, Rahan, Sateanca, Licurici, Femeia, si magazinul de gradinarit „Oblonul verde”, magazinul de scule muzicale „Cimpoiul fermecat”, Monitorul Oficial sau atelierul de reparatii TV „Iti fileaza lampa, bre!”. Macar, daca-i bal, bal sa fie!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

49 − = 41