Sub îndemnul „Împreună donăm viață”, sute de ieșeni s-au alăturat campaniei demarate de United Business Center (UBC), demonstrând că empatia și dorința de a salva vieți nu s-au estompat în timpul lockdown-ului, ci, dimpotrivă, aceștia au devenit mai implicați și atenți la sănătatea lor și a celor din jur. Mulțumim celor care au salvat vieți, donând sânge! Campania a fost realizată în parteneriat cu Centrul Regional de Transfuzie Sanguină (CRTS) Iași, împreună cu NESS Digital Engineering Iași și Centric IT Solutions și cu sprijinul companiei IULIUS.
În perioada 2 – 31 august 2021, prin intermediul campaniei inițiate de United Business Center, peste 400 de ieșeni, în special angajați din comunitatea UBC, au mers și au donat sânge la Centrul Regional de Transfuzie Sanguină Iași. Totodată, aceștia au adus Iașul, în luna august, pe primul loc în topul donatorilor din clasamentul realizat de BlooDoChallenge, aplicație utilizată în 17 județe din România. În total, aplicația care facilitează programarea la Centrele Regionale de Transfuzii are 9.000 de utilizatori activi, iar în luna august, prin campania „Împreună donăm viață”, peste 1.000 de noi conturi s-au adăugat celor 276 existente pentru zona Iașului. „Împreună donăm viață” este o tradiție în comunitatea UBC, iar mulți donatori și-au arătat interesul pentru a dona din nou, astfel că UBC va organiza campania periodic.
Donarea este un act voluntar, făcut din dorința de a-i ajuta pe cei care au nevoie de sânge, iar cu o singură donare se pot salva până la trei vieți. Astfel, cei peste 400 de ieșeni, care au donat sânge prin campanie, au făcut diferența pentru peste 1.000 de persoane care aveau nevoie de sânge. IULIUS, United Business Center, NESS Digital Engineering Iași și Centric IT Solutions i-au premiat printr-o tombolă pe cei care au donat la CRTS Iași. Primii trei câștigători, aleși prin intermediul unui site de extrageri aleatorii, au primit o bicicletă, o trotinetă și, respectiv, un hoverboard, iar alte 20 de persoane s-au bucurat de sesiuni de shopping cu vouchere valabile în magazinul Intersport din Palas Iași.
„Platforma BlooDoChallenge a venit în ajutor deoarece toți cei care s-au înregistrat în aplicație au putut alege ziua și data la care să meargă la Centrul de Transfuzie Sanguină Iași și au avut astfel prioritate la donare. Astfel de campanii trebuie să existe deoarece ajută la conștientizarea nevoii și a beneficiilor donării de sânge. Le mulțumim tuturor, atât organizatorilor, cât și donatorilor pentru implicare, spirit civic și altruism. Așteptăm cu nerăbdare ediția din toamnă, cu număr cât mai mare de donatori! Până atunci, nu uitați că mereu este nevoie de sânge, iar centrele de transfuzie vă așteaptă cu drag să le treceți pragul și să salvați vieți!”, au declarat Paula Gal și Alexandru Oancea, fondatori BlooDoChallenge.
United Business Center și compania IULIUS continuă să se implice în dezvoltarea comunităților din care fac parte, prin campanii și activități carre fac parte din strategia de sustenabilitate IULIUS.
Aida POPA