Serviciile Postei din Iasi, blocate de cozi infernale pentru plata facturilor EON. Trantorii din conducerea Postei au anulat propriile servicii si s-au pus slugoi la companii straine

0
112

Dupa ce a vandut chiloti si varza murata de la Auchan, Posta s-a pus slugoi de serviciu, prin inlesnirea guvernului, pentru o alta companie straina –nemtii de la EON. Nesimtirea șefilor Postei din Iasi nu consta in satisfacerea unor venituri, ci in incalcarea voluntara a dreptului primar al clientului de baza, acela de a nu avea acces la serviciile Postei, deoarece la acest moment, toate servicii postale ale acestei institutii anacronice sunt blocate pentru disperații după ajutoarele EON, a sumele decontate prin cardul de energie. Din cauza unei proaste gestionari a situației sau mai bine zis a dezinteresului fata de clienții Postei, la momentul de fără asistam la un imens blocaj în accesarea serviciilor Postei. Ghișeele tradiționale pentru colete sau corespondenta sunt asaltate zilnic de sute de săraci din Iasi, disperați sa obțină acea diminuare de consum la curentul electric, în timp ce clienți ai Postei, care vin sa plătească niște servicii, sunt ținuți în spatele beneficiarilor de pomeni sociale, asta cu atât mai mult cu cât au fost înființate ghișee speciale care sa preia aceste persoane.
În timp ce clienții Postei sunt forțați sa piardă timp din cauza incompetentei șefilor Postei, aceștia din urma petrec prin cârciumi în timpul programului sau sunt în deplasări politice, ca nu degeaba i.a pus partidul ca maimuțoi politici pe posturi gras remunerate. Intrebati fiind ce solutii intrevad pentru deblocarea acestei situatii, paraziții rătăciți în birouri imense, cât spațiul unui oficiu poștal, ridica din umeri și zâmbesc tâmp, cu condescendenta. ” Trebuie sa facem și acest serviciu pentru populatie. (n.r. este vorba despre un serviciu care trebuia prestat de compania EON si personalul acesteia, dar care a fost pasat de guvernanti, pe bani putini si personal insuficient si neinstruit, catre Posta Romana). Ramane la latitudinea personalului Postei si a clientilor, sa armonizeze deblocarea situatiei”, sustin reprezentantii Postei.
Un raspuns care demonstreaza, atat faptul ca trantorii de la conducerea Postei nu cunosc situatia din teren, cat si faptul ca nu au avut de-a face niciodata cu cozile romanesti si incrancenarea celor care le formeaza.
Desi s-au facut ghisee special deservite de angajati ai Postei, detasati special pentru saraciile astea care nu sunt in stare sa completeze online o declaratie, cand vad liber la un ghiseu se ingramaesc ca oile. Tot ca oile procedeaza si dirigintii de oficii si angajatii, care nu au fost in stare ca la acele ghisee, altele decat cele destinate platilor cu cardul a facturilor la energie, sa prioritizeze accesul clientilor traditionali ai Postei, pentru a le oferi acces cu prioritate la serviciile pe care vin sa le plateasca. S-a ajuns sa nu mai fie servicii ale Postei, ci doar servicii in slujba EON. De asta s-a ajuns ca pensiile, corespondenta sau coletaria sa fie blocate pentru ca niște paraziti din conducerea Postei au vrut sa încaseze niște comisioane din procesarea acestor plăți cu cardu a facturilor EON, cu ajutorul unor angajați neinstruiti, in carca carora s-a aruncat un volum mult mai mare de munca, neretribuit, și a unor echipamente care ar trebui sa se regăsească demult la un centru de colectare deseuri. Aceasta situatie intareste faptul ca in tara asta, cei care platesc, care au o contributivitate mai mare, au drepturi mai putine decat trantorii, decat parazitii sociali si institutionali”, ne-a spus cu naduf, Gabriel Berea, unul dinte iesenii vitregiti de serviciile Postei.
De ce nu se platesc online aceste facturi
Teoretic, aceste facturi pot fi achitate online accesând platforma Poștei Române, direct la poștașul prezent la domiciliul beneficiarului sau la oficiul poștal, prin mandat. Potrivit reprezentantilor Postei, o parte din plăți online sunt refuzate pentru ca nu sunt respectate anumite criterii, pe romaneste, beneficiarul este mult prea prost ca sa poata completa formularele de plata. O anomalie a acestor plati este aceea ca acestea nu pot fi facute folosind cardul de energie la sediul sau în magazinele furnizorilor care au emis aceste facturi.
Consumatorii din România care dețin un card de energie pot face plata facturilor de consum pe 3 canale: online accesând platforma Poștei Române, la agentul poștal care vine la adresa beneficiarului sau într-o agenție poștală, prin mandat. Indiferent de canalul de plată ales, este necesară factura de consum, cardul de energie și cartea de identitate în termen de valabilitate a titularului de contract.
Sumele achitate de clienți online pe site-ul Poștei Române, prin cardurile de energie, respectiv, cele efectuate la ghişeele Poştei Române au un termen de transfer, în medie, de 7 zile lucrătoare.
Clienții E.ON Energie România care au activată factura electronică pot achita online contravaloarea energiei consumate, fără a fi necesară deplasarea la oficiile poștale.
Acest lucru este posibil accesând platforma dezvoltată de Poșta Română, urmând pașii indicați în aplicație. Pentru completarea datelor este necesar ca beneficiarul să aibă la îndemână cardul de energie pe care sunt menționate date de identificare, cartea de identitate/buletin valid/neexpirat, precum și factura care urmează să fie achitată.
Se pot plăti astfel facturi curente sau restante reprezentând consumul de energie electrică și/sau gaze naturale, doar pentru locul de consum de la domiciliul beneficiarului. Cu un card se pot face mai multe plăți, către mai mulți furnizori până la epuizarea sumei, însă nu se pot face plăți în avans, adică sume mai mari decât valoarea de pe factură. Totodată, dacă pe facturi există și alte servicii, de exemplu: rate la centrala termică, verificări/revizii gaz etc. acestea pot și trebuie achitate prin canalele tradiționale de plată, disponibile la furnizorul care a emis facture.
Radu SEICARU

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here