Iasul turistic, definit prin unire, arte, comunism, pelerinaj crestin, mostenirea evreiască, spirit romantic si vecinatati

0
65

Facultatea de Geografie și Geologie, din cadrul Universității ,,Alexandru Ioan Cuza” din Iași anunță organizarea unei Conferințe de presă care marchează închiderea proiectului de promovare turistică INTERFACE-IS, marți 28 Februarie 2017, orele 14:00, în Sala Mare „Vasile Pogor” a Primăriei Municipiului Iași. Prezența presei și a factorilor interesați (stakeholders) în promovarea destinației turistice Iași este esențială pentru implementarea eficientă a rezultatelor proiectului.

Proiectul a fost derulat prin programul „Burse și cooperare interinstituțională” RO15 și finanțat prin intermediul Mecanismului Financiar SEE 2009-2014, cu o valoare de 49.335 euro, operator de program fiind Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale.  Acesta s-a desfășurat în parteneriat cu Primăria Municipiului Iași, Centrul de Informare Turistică Iași, Atelier SPRE Iași, Universitatea din Volda, Norvegia și a avut ca scop creșterea experienței vizitatorului la Iași prin conceperea și implementarea de trasee tematice, urmând următoarele obiective:

  • identificarea a 7 teme definitorii ale destinației Iași (orașul unirii, al artelor, comunismul, pelerinajul creștin, moștenirea evreiască, spiritul romantic și activitățile recreative în împrejurimile orașului)
  • implicarea unor studenți și profesori din România și Norvegia în prospectarea traseelor și validarea elementelor care produc experiență în fiecare traseu
  • realizarea identității vizuale a destinației turistice Iași
  • realizarea de materiale de promovare pentru cele 7 trasee tematice (albume, broșuri, hărți de buzunar, panouri stradale, website iasi.travel)
  • continuarea proiectului prin formarea viitorilor specialiști în turism și implicarea actorilor din turism în promovarea destinației turistice Iaș

Beneficiarii proiectului sunt studenții de la Universitățile din Iași și Volda (Norvegia), actorii din turismul ieșean (ghizii de turism autorizați, agențiile de turism de incoming, managerii din cadrul structurilor hoteliere, muzeelor și atracțiilor turistice, Primăria Municipiului Iași, Structurile de Informare turistică), vizitatorii destinației Iași și populația locală.

Aida POPA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

80 − = 74